להקים עסק מאפס

על הקורס
סילבוס
על המרצה
תגובות
קטעי צפייה

חולמת להקים עסק ולא יודעת איך?

בקורס זה נלמד אם בכלל מתאים לך להיות עצמאית יתרונות וחסרונות,
החלטנו שכן מתקדמים מה אני יכולה למכור האם זה שירות או מוצרים?
הגדרת המוצר, בדיקת היתכנות, כתיבת תוכנית עסקית ותוכנית שיווקית, עוד המון דברים חשובים,
עבודה מול רשויות - פתיחת העסק באופן רשמי ועד לאירוע השקת העסק.
.בקורס זה תקבלי המון ידע מקצועי ומעשי ואם תפעלי לפי הקורס ותכיני שיעורים תגלי איך העסק החדש שלך צומח למול עינייך.

 

 מה תלמדי בקורס? 

שכיר / עצמאי / שותפות / חברה בע״מ

בשיעור זה נלמד מהם ההבדלים בין "עוסק זעיר" ל"עוסק פטור.

נתמקד בכל אחד מהם ונבין מהם היתרנות והחסרונות - מה הכי מתאים לעסק שאני רוצה להקים.

שלבים ראשונים שבהם נלמד איך לחבר את השאיפה שלנו למציאות.

 

נעים להכיר - מי אני?

הבנת העסק והנחיצות שלו בשוק.

מה הוביל אותנו לחשוב להקים את העסק הזה?

האם יש עסקים דומים אחרים ובמה בעצם העסק שלנו נחוץ יותר ? או במה הוא יתמקד יותר לעומתם.

מה הניסיון שלי ובמה הוא תורם לייחודיות שלו?

 

 

סיעור מוחות

יש לנו הרבה רעיונות, בטוח שהם רעיונות יפים, אבל באמת צריך לבחון אותם בעין המציאות.

בשיעור זה נתמקד באיבחון הרעיון שלנו בכמה כלים שונים.

מהו בדיוק הרעיון לעסק שאני רוצה להקים?

מה מצב השוק, האם כבר קיים עסק כזה? האם יש ביקוש לעסק כזה?

כמה אני רוצה להרוויח, האם אני מציאותי?

 

 

מיקוד עיסקי ופיתוח סל מוצרים לעסק

בשיעור זה נלמד להכיר את המודלים העסקיים - מוצר או שירות.

אם זה מוצר, נבדוק את ייתכנותו, מהם המשאבים הנדרשים לייצור והפקה של מוצר כזה?

מהי הכדאיות הכלכלית ? ניתוח הוצאות מול רווח משוער.

האם הקהל שהגדרתי צריך ויכול לעמוד בעליות המוצר ואיך מגבשים סל המוצרים שלנו.

 

תמחור מוצר

בשיעור זה נתמקד בנושא הכ"כ קריטי: הסיכויים והסיכונים של העסק / מוצר שלי.

כולנו רוצים מינימום השקעה ומקסימום רווח, מה הדרך לבנות מודל המשקף את יכולת העסק בבמחן המציאות.

נעים להכיר: ניתוחS.W.O.T - הוא מודל עיסקי מתוכחם שבאמצעותו ננתח את הסביבה החיצונית והפנימית של העסק שלנו.

 

תמחור שירות ומחקר שוק

בשיעור זה נתמקד באיך ליצור זהות לעסק שלנו.

רוצים שיכירו את העסק שלכם אפילו מקילומטר, צריכים זהות ייחודית שתהיה מחלחלת היטב למודעות הצרכנים.

בין הנושאים: שם לעסק, שם למוצרים, לוגו, סלוגן, בחירת צבעים (שילוב), ריח וטעים.

מיתוג

תוכנית עסקית

שיווק, שיווק, שיווק!!

חווית משתמש ושיווק במדיה הדיגיטלית

תקציב וטיפים לדרך

1

שכיר / עצמאי / שותפות / חברה בע״מ

בשיעור זה נלמד מהם ההבדלים בין "עוסק זעיר" ל"עוסק פטור.

נתמקד בכל אחד מהם ונבין מהם היתרנות והחסרונות - מה הכי מתאים לעסק שאני רוצה להקים.

שלבים ראשונים שבהם נלמד איך לחבר את השאיפה שלנו למציאות.

2

נעים להכיר - מי אני?

הבנת העסק והנחיצות שלו בשוק.

מה הוביל אותנו לחשוב להקים את העסק הזה?

האם יש עסקים דומים אחרים ובמה בעצם העסק שלנו נחוץ יותר ? או במה הוא יתמקד יותר לעומתם.

מה הניסיון שלי ובמה הוא תורם לייחודיות שלו?

 

3

סיעור מוחות

יש לנו הרבה רעיונות, בטוח שהם רעיונות יפים, אבל באמת צריך לבחון אותם בעין המציאות.

בשיעור זה נתמקד באיבחון הרעיון שלנו בכמה כלים שונים.

מהו בדיוק הרעיון לעסק שאני רוצה להקים?

מה מצב השוק, האם כבר קיים עסק כזה? האם יש ביקוש לעסק כזה?

כמה אני רוצה להרוויח, האם אני מציאותי?

 

4

מיקוד עיסקי ופיתוח סל מוצרים לעסק

בשיעור זה נלמד להכיר את המודלים העסקיים - מוצר או שירות.

אם זה מוצר, נבדוק את ייתכנותו, מהם המשאבים הנדרשים לייצור והפקה של מוצר כזה?

מהי הכדאיות הכלכלית ? ניתוח הוצאות מול רווח משוער.

האם הקהל שהגדרתי צריך ויכול לעמוד בעליות המוצר ואיך מגבשים סל המוצרים שלנו.

5

תמחור מוצר

בשיעור זה נתמקד בנושא הכ"כ קריטי: הסיכויים והסיכונים של העסק / מוצר שלי.

כולנו רוצים מינימום השקעה ומקסימום רווח, מה הדרך לבנות מודל המשקף את יכולת העסק בבמחן המציאות.

נעים להכיר: ניתוחS.W.O.T - הוא מודל עיסקי מתוכחם שבאמצעותו ננתח את הסביבה החיצונית והפנימית של העסק שלנו.

6

תמחור שירות ומחקר שוק

בשיעור זה נתמקד באיך ליצור זהות לעסק שלנו.

רוצים שיכירו את העסק שלכם אפילו מקילומטר, צריכים זהות ייחודית שתהיה מחלחלת היטב למודעות הצרכנים.

בין הנושאים: שם לעסק, שם למוצרים, לוגו, סלוגן, בחירת צבעים (שילוב), ריח וטעים.

7

מיתוג

8

תוכנית עסקית

9

שיווק, שיווק, שיווק!!

10

חווית משתמש ושיווק במדיה הדיגיטלית

11

תקציב וטיפים לדרך

גליה לוי

בוגרת הטכניון בלימודי תקשורת חזותית 3 שנים, בנוסף למדה שנה עיצוב אתרים באינטרנט במכללה למינהל, עבדה כמעצבת בחברת הייטק, במשרדי פרסום, בעיתונות בסטודיו לעיצוב ועוד. הקימה את העסק ״רב ברכה״ יחד עם שותפה. שיווקה מוצרים שנמכרו ברשתות ידועות כמו הפנינג, אייס, צומת ספרים, קרביץ, סטימצקי ועוד…

ביצעה פרויקטים לחברות ענק כמו בנק הפועלים, רשת האופנה פוקס ועוד. הקימה את חברת "גליה הפקות" שמתמחה בפיתוח מוצרים, מיתוג, הדרכה, שיווק, ליווי וקידום עסקים. מנהלת את המותג ״מירי אור״, את הזמרת ״רחלי ראובן דהן״ ואת הזמרת ״מלי אוחיון״ וכן מנחה ומרצה לנשים.

גליה לוי

להקים עסק מאפס

₪99
לרכישה מאובטחת במחיר מבצע
הוספה למועדפים שלי

קורסים נוספים שעשויים לעניין אותך

קורס חם

איך להפסיק לכעוס

אל תתנו לכעס לנהל אתכם! קבלו כלים להתמודדות עפ"י שיטת ימימה

מיכי יוספי | 5 שיעורים | ₪ 99

איך להפסיק לכעוס

אל תתנו לכעס לנהל אתכם! קבלו כלים להתמודדות עפ"י שיטת ימימה

לסילבוס והרשמה
קורס חינם!

יסודות החינוך - עם הרב זאב קרוב

טכניקות פשוטות לחינוך חכם בעידן המודרני

מגוון מרצי המכללה | 5 שיעורים | ₪ 0

יסודות החינוך - עם הרב זאב קרוב

טכניקות פשוטות לחינוך חכם בעידן המודרני

לסילבוס והרשמה
מחיר מיוחד

כנס ימימה לחיים

אירוע שיטת ימימה הגדול הראשון

מגוון מרצי הכנס | 1 שיעורים | ₪ 120

כנס ימימה לחיים

אירוע שיטת ימימה הגדול הראשון

לסילבוס והרשמה