שאלות ותשובות
כניסה לאזור האישי
איך אני נכנס לאזור האישי שלי באתר?
בצד השמאלי של התפריט העליון תמצאו את המילה 'התחבר'. בלחיצה עליו תפתח לכם אפשרות להיכנס לאזור האישי דרך מייל וסיסמה.. שימו לב: אם פתחתם חשבון בתוך תהליך רכישת קורס, תוכלו להיכנס לאזור האישי אך ורק דרך מייל וסיסמה.
אני לא מצליח להיכנס לאזור האישי שלי.
ייתכן והקלדת מייל או סיסמה שגויה. על מנת לשחזר את הסיסמה, ניתן ללחוץ על אפשרות 'שכחתי סיסמה' בתפריט 'התחבר', או לבקש איפוס סיסמה דרך הצ'אט החי בתחתית המסך מצד ימין.
קהילה לומדת
מה זה 'קהילה לומדת'?
קהילה לומדת היא קבוצה הלומדת קורס עם מרצה או מנטור המומחה לנושא. עיקר הלימוד מתבצע בשיעור וירטואלי בשידור חי, שמתקיים ביום ושעה קבועים.
מה ההבדל בין 'קורס מצולם' ובין 'קהילה לומדת'?
קורס מצולם כשמו – קורס שכבר צולם כולו באולפן, וניתן לצפייה מיידית ללא הגבלה. לאחר תהליך הרכישה, הקורס יופיע באזור האישי באתר, וניתן יהיה להיכנס לכל השיעורים ולצפות בו בקצב ובזמן הנוחים לך.
לעומת זאת, קהילה לומדת היא בעיקרה שיעור שבועי וירטואלי המשודר בשידור חי, ביום ובשעה קבועים. הנרשמים לקהילה הלומדת יקבלו תזכורת מספר שעות לפני הקורס, ולמחרת גם מייל עם הקלטת השיעור.
לעומת הקורס המצולם שבו התשלום הוא חד פעמי, התשלום בקהילה הלומדת הוא חודשי מתחדש. בעת הרכישה משלמים בצורה יחסית על כמות השיעורים שנותרו באותו חודש, ובכל 1 לחודש מתבצעת גבייה אוטומטית עבור אותו חודש.
אני לא יכול להשתתף בשעה בה משודר השיעור החי בקהילה הלומדת. האם יש טעם להצטרף בכל זאת?
בוודאי. כל שיעור מוקלט, והוא נשלח אליכם ישירות למייל בתוך 12 שעות מסיום השיעור. בשיעור המוקלט תוכלו לצפות גם בצ'אט עם השאלות שנשאלו תוך כדי השיעור, וגם בדף המקורות – בדיוק כפי שהופיע בשיעור עצמו. כמו כן, ניתן גם ליצור קשר עם המרצה במהלך השבוע, לשלוח מטלות אם ישנן, ולהתחבר לקבוצת הוואצפ.
בעת ביצוע רכישת מנוי בקהילה לומדת, המחיר ירד מ-160 ל-40 ₪ בלבד. למה זה קורה?
חיוב המנוי בקהילה לומדת מתבצע בהתאם למספר השיעורים שנותרו באותו חודש, בצורה יחסית. דהיינו, אם המחיר הוא 160 ₪ ובחודש יש 4 שיעורים, אזי עלות כל שיעור הינה 40 ₪. אם ניסית להצטרף לקראת סוף החודש, ככל הנראה נותר רק שיעור אחד. לכן המחיר בחיוב המיידי הוא 40 ₪. אולם ב-1 לחודש תחוייב שוב עבור החודש הבא במחיר חודש מלא.
איך ומתי ניתן להפסיק מנוי לקהילה לומדת?
התשלום עבור קהילה לומדת מתבצע בכל 1 בחודש הלועזי. ניתן לפרוש מהקהילה בכל עת, בהודעה מראש לפני מועד גביית התשלום החודשי. הפנייה תיעשה באמצעות שליחת מייל עם בקשת ביטול לכתובת: Virtual-college@orot.tv
אם אני פורש מהקהילה הלומדת, האם יש לי עדיין אפשרות לצפות בשיעורים שבהם השתתפתי?
בעת פרישה מקהילה לומדת, הקורס כולו יורד מהאזור האישי באתר. אך ניתן עדיין לצפות בכל הפרקים שבהם השתתפת, דרך הקישורים שנשלחו למייל לאחר כל שיעור.
חיובים, ביטולים והחזרים
איני מצליח לרכוש באמצעות כרטיס האשראי 'אמריקן אקספרס' שברשותי. מה עלי לעשות?
המערכת האינטרנטית של האתר אינה מכבדת כרטיסי 'אמריקן אקספרס'. אם אין ברשותך כרטיס אחר, יש לפנות אלינו למייל Virtual-college@orot.tv או לשלוח אלינו הודעת וואטסאפ למספר 052-5665554 ונחזור אליך בהקדם לסייע לך בהצטרפות.
יש ברשותי קוד קופון, היכן יש להטמיע אותו בתהליך הרכישה?
הטמעת קוד הקופון מתבצעת במסוף התשלום. בחלון שלפני הופעת חלון סליקת האשראי, מופיע סיכום העסקה. בתחתית החלון ישנה חלונית כחולה בה מופיעים המילים "קוד קופון (אופציונלי)". בלחיצה עליה ייפתח חלון בו תוכל להזין את קוד הקופון.
רכשתי קורס מצולם, והתחרטתי. האם ניתן לקבל בחזרה את התשלום?
כל עוד התבצעה צפייה בשיעור הראשון בלבד – ניתן לבקש החזר מלא על התשלום. אולם אם צפית ביותר משיעור אחד, לא ניתן עוד לקבל החזר על רכישת הקורס.
איך ומתי ניתן להפסיק מנוי לקהילה לומדת?
התשלום עבור קהילה לומדת מתבצע בכל 1 בחודש הלועזי. ניתן לפרוש מהקהילה בכל עת, בהודעה מראש לפני מועד גביית התשלום החודשי. הפנייה תיעשה באמצעות שליחת מייל עם בקשת ביטול לכתובת: Virtual-college@orot.tv